Now I wanna dance the night away.

Jag har mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu. Dom handlar framför allt om skolan, på något sätt tar den livsglädjen ur mig. Visst, skolan är aldrig rolig. Men det här är annorlunda, iallafall för mig, jag trivs inte förtillfället, inte alls. Samtidigt är jag så enormt skoltrött, det lilla plugg jag har får mig att må dåligt vid bara tanken, riktig ångest. Men usch, nej det var egentligen inte det här jag ville säga. Det jag ville säga var att jag lever och att bloggen knappt funnits i mina tankar överhuvudtaget, speciellt inte under lovet då jag verkligen njutit av alla lediga och roliga stunder. Menmen.. nu ska vi se om det blir något mer utav den hör bloggen. Ska försöka med det iallafall, samtidigt som jag ska försöka ta tag i skolan och rycka upp mig lite. Jag vill bli lite mer impulsiv och jag vill leva mer i nuet. Yeah, thats sounds good. Men nu ska jag ta och fortsätta med min drog, one tree hill. PEACE OUT BROTHERS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0