come on.



Jag vill ha förändring. Jag behöver förändring. Jag vill träffa mina brudar mer, jag vill träffa dom i veckorna. Jag är sjukt trött på att åka till skolan, där jag börjar vantrivas och sen komma hem och inte gör något överhuvudtaget. Jag är trött på att sitta hemma så pass mycket som jag gör. Jag vill inte gå som i ett töcken. Jag vill komma igång och träna, jag vill bli pigg. Jag vill leva ett liv på vardagarna, inte bara ett liv på helgerna som jag gör just nu, det är två av sju dagar som förgyller mitt liv. Jag behöver motivation, jag behöver ork och jag behöver en liten förändring.


Kommentarer
Postat av: maja

cornie jag känner exakt likadant :)) så näste vecka spikar vi en filmkväll!!! :) eller iaf att vi ses. puss

2010-11-20 @ 18:45:32
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0