that was my 2010.


  
   
   

            
random plats på bilderna och kvalitén är då inte alltid på topp..

I år har jag träffat och börjat umgåtts med mycket nya människor varav att det finns de jag aldrig träffar längre och varav att det finns några som blivit en del av mina närmaste vänner. Om man säger såhär, vi har alltså gått från att vara fem nära vänner till att bli nio. Jag har flyttat två gånger och förlorat en familjemedlem pga separation. Jag har slutat högstadiet och lämnat världens bästa klass som jag dansade sönder med på kulturdagarna. Jag hade en grym jävla vecka på Peace & Love och spenderade även en vecka tillsamans med malin nere i Spanien. Jag har börjat gymnasiet och fått en ny bra klass, MPJ10A. Jag har jobbat en del på Flygfyren och för första gången tjänat mina egna pengar, thats good. Det har blivit en hel del sena kvällar och nätter då vi festat jävel, men vi har även haft otroligt mysiga chillkvällar. Jag har tråkigt nog gråtit många tårar över en förlorad kärlek. Borsett ifrån det så har det varit ett bra år, speciellt den senare halvan av året och då inräknas hela sommaren. Stor kärlek till dem som gjort mitt år till det som varit och nu skålar vi snart in det nya året med klackarna i taket, det känns grymt. PEACE OUT.

Kommentarer
Postat av: hillewie

Och ska bli dubbelt så bra detta år ! :)

2010-12-31 @ 13:31:46
URL: http://hillasegna.blogg.se/
Postat av: maja

älskar dig cornie! tack för att du gjort det här året så jävla bra. :)

2010-12-31 @ 16:25:44
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0